زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

زهرای سحرخیز

1391/2/1 19:27
نویسنده : مامان فهیمه
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

امروز سحرخیز شده بودی و ساعت ۶ از خواب بیدار شدی منم دیشب دیر خوابیده بودم و اصلا حس نداشتم پاشم یا حتی چشمامو باز کنم سعی کردم به زور بهت شیر بدم تا بخوابی ولی زهی خیال باطلخیال باطل.... بهم گفتی "پا" یعنی پاشو!! بابایی بغلت کرد، بهت آب داد ولی آروم نشدی آخ بابایی بردت پشت پنجره و پرنده ها رو بهت نشون داد که داشتن نماز میخوندنفرشتهکلی براشون ذوق کردی ولی دوباره زدی زیر گریه و "مامان" و "دد" میخواستیکلافهبه زور چشمامو باز کردم و پاشدم بغلت کردم به بابایی گفتم بره بخوابه( آخه طفلک فقط صبحای جمعه میتونه بخوابه) از هر ترفندی استفاده کردم نتونستم منصرفت کنم و کاملا مصمم بودی بری "دد"..... تا اینکه مامان احترام مثل یه فرشته نجات اومد پایین تا ببینه دخمل ناز چی میخواد شا هم کلی خودتو لوس کردی ...تا اینکه قرار شد با هم برید "دد" و منم به ادامه خوابم پرداختمخواب فکر کنم بعد یک ساعت برگشتید مامان میگفت کلی ذوق کردی با هم رفته بودین پارک محلهخنده(ببخشید آخه پارک محلمون یه کم خنده داره) اونجا کلی بازی کرده بودی از همه مهمتر اینکه یه کم نون و پنیر و گردو هم خورده بودی و چون من همیشه با صبحانه خوردن شما مشکل دارم مامان احترام بهم پیشنهاد دادن که هر روز صبح زود ببرمت پیاده روی تا صبحانه تو درست بخوریمتفکر ولی میمونه یه مشکل اونم تنبلی و خواب آلودگی مامان فهیمه!!خمیازهابرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسناسادات
1 اردیبهشت 91 17:53
لام عزيزم ميشه بريد تو اين لينک و به حسناي من راي بديد؟؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php @
عمه ی بابا
2 اردیبهشت 91 16:49
فدای این همه ناز که این همه خریدار داره! یک عالمه دلم براتون تنگ شده.
راستی این پارک محله که می فرمائید کجاست؟ تازه سبز شده؟

ممنون عمه جون ما هم خیلی دلتنگتونیم
یک پارک بسیار مجهز!! با تشکیلات بسیار زیاد از جمله فضای سبز، آب نما،نیمکت و... تو خیابون گلبهار نزدیک خونمون ساخته شده

صوفیا
3 اردیبهشت 91 2:09
وااااااااااااااااای واقعا حس بدیه درکت میکنم