زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

قطار سواری عروسکها!

1391/2/8 22:00
نویسنده : مامان فهیمه
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامانماچ

این روزا خیلی بازیگوش شدی ودر عین حال تنوع طلب، زود از اسباب بازیهات خسته میشی و یه بازیه جدید یا یه اسباب بازیه جدید میخوای، هر روز باید کلی فکر کنم تا با همون اسباب بازیهای قبلیت یه بازیه جدید کشف کنم تا دوس داشته باشینیشخندمشکل دیگه اینکه خانم خانما خیلی بد غذا شده و باید ترفندهای مختلف به کار ببرم تا لطف کنید و یه چیزی بخوریدمژه

چند روز پیش یه فکری به ذهنم رسیدسوال

اینکه با لوگوهات یه قطار درست کنیم و عروسکها رو سوارش کنیملبخند

خدا رو شکر خیلی خوشت اومد و کلی وقت باهاش سرگرم بودی ....کم کم وقت میوه خوردنت شد و نقشه کشیدم از عروسکات کمک بگیرم تا سیب رو بخوریچشمک....خدا رو شکرر نقشه ام اثر کرد و یه سیب کامل خوردیهورا

معرفی میکنم از بزرگ به کوچیک:

سارا(لباس سبز)، مینا،هادیخنده(اسمش به قیافش نمیاد)، آقا جغده،هاپویی

......بله این هم از دغدغه های من و دخمل قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسناسادات
9 اردیبهشت 91 9:39
خصوصی
یه بچه مومن
10 اردیبهشت 91 14:22
یک مطلب ناب برای روز معلم http://yelooneh.mihanblog.com/
آرزوهای رنگی
10 اردیبهشت 91 16:35
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان.اگردوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
فرشته کوچولو
12 اردیبهشت 91 13:11
سلام کوچولوی زیبایی دارید خدا نگه داره براتون .من هم برای نازنین زهرای خودم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم سری بزنید. با تشکر