زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

مسجد!!

1391/2/1 1:13
نویسنده : مامان فهیمه
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر گوشه مامان

چند شب پیش باهم رفتیم مسجد، چند تا از اسباب بازی هاتو با کمی چوب شور (که خیلی دوست داری) بردم تا سرت گرم بشه و اجازه بدی نماز بخونممتفکر

با مامان احترام توی یکی از  صف ها نشستیم که دیدم یه پسر بچه حدودا دو ساله نشسته جلومون بهت گفتم "برو با نینی بازی کن، بهش چوب شور بده"(در راستای تلاش من و بابایی برای اینکه دخملمون بخشنده باشه و به اصفهانیا نره!!)........ با خیال راحت نیت کردم و با نیم نگاهم مواظبت بودم نصف چوب شوراتو پسر کوچولو خورد و اسباب بازیهاتم برداشت تا بازی کنه شما هم با خودت گفتی(تو رو خدا حضور قلبو میبینید سر نماز فکرای دخملمم میخونمناراحتخجالت)....."آخه بخشنده بودنم حدی داره" به ژسر کوچو گفتی "نه... بده... نه" وجیغ میزدی نماز اول که تموم شد مامان پسر کوچولو دعواش کرد و بهش گفت بره تو قسمت مردونه.....

تازه انگار عذاب وجدان گرفته بودی جیغ میزدی و میگفتی"نی نی...." نماز دوم شروع شد ولی به هیچ طریقی آروم نمیشدی...اشاره میکردی به قسمت مردونه مجبور شدم بغلت کنم و برم نزدیک پرده از پشت پرده نی نی پیدا شد چند بار صداش زدی خودم صداش زدم هر چی بهش گفتم بیا میگفت " نه این که به من اسباب بازی نمیده" خلاصه تا آخر نماز  دوم منت کشی میکردیم و آقا راضی نمیشد بیادآخ تا اینکه نمازز تموم شد و مامان احترام دخمل نانازو گرفت و من نماز فرادی خوندمافسوس الهی فدای اون دل مهربونت بشم

دخمل مهربونم

اندازه تموم گل های دنیا دوستتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان عسلی
1 اردیبهشت 91 16:40
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده ، زمان رای گیری شروع شده هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php