زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

خانم واکسی!!!

1391/10/4 18:06
نویسنده : مامان فهیمه
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل بلا

یه مدتی بود که خدا رو شکر کمتر مغازه بازی میکردی و من به خودم دلداری میدادم که دخترم داره پیشرفت میکنه و داره به این نتیجه میرسه که مغازه داری برای کسی که بابا و مامانش مهندسنمژه اصلا شغل مناسبی نیستنیشخند 

چند شب پیش که از بیرون اومده بودیم و خواستیم کفشامونو بذاریم توی جاکفشی چشمت خورد به واکس و گیر دادی که کفشا رو واکس بزنی آخ چند دقیقه ای صبر کردم ولی فایده ای نداشت میخواستی همه کفشا رو واکس بزنی و هوا هم سرد بود بهت گفتم یه کفش بیار تو تا بذاریم روی روزنامه و واکسش بزنی ولی....تعجب از روزنامه که خوشتون نیومد و به یکی و دوتا کفش هم راضی نشدید و نتیجه تلاشهای منو بابایی و از اون طرف اصرار شما این شد...

وای خدای من بازم مغازه داری شغل مناسنتریهمتفکر امیدوارم دخترم دوباره به همون شغل راضی بشهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان قندعسل
4 دی 91 3:26
سلام خوبین.بالاخره یه همشهری پیدا کردم. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.

سلام ممنون
با افتخار لینکتون میکنم


مامان ریحان عسلی
4 دی 91 17:52
سلام
اف انی که نوشتی چی بیده خواهر
ای جونم خواهر حالا اگه تا اون موقعی که دخترا بزرگ میشن کاری باشه چه اشکالی داره مغازه داریم خوبه
خصوصی


اشتباه تایپی بود



سجاد
12 فروردین 92 13:41
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم