زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

هفتمین سالگرد عشقمون مبارک

1391/9/24 18:04
نویسنده : مامان فهیمه
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگل مامان و بابا

امروز هفتمین چشن تولد عشقمونهsmiley1631.gif

وصف این روز قشنگ تو این پسته که پارسال گذاشتم http://dordone.niniweblog.com/post34.php

دیشب جلسه هفتگی خونواده مامان احترام نوبت ما بود و ما هم به مناسبت سالگردعقدمون یه شام ساده درست کردیم و ازشون دعوت کردیم که زودتر بیان و شام منزل ما باشن و البته همه لطف کردن و به موقع اومدن خیلیییییی خوش گذشت

مهمونا که رفتن بهت گفتم: زهرا جون بیا من و بابایی رو بوس کن و بهمون بگو سالگردتون مبارک!

الهی قربونت بشم اول من و بعد بابایی رو بوس کردی و گفتی:سال گر دتون مبالک

بهت گفتم مامان عروس شده بودما.... گفتی: من نانای میکردم!

گفتم: شما پیش خدا بودی و البته شایدم اونجا داشتی نانای میکردی

 

علی جونم و زهرای نازنینم

بهترین هدیه های خدایم

دوستتون دارم

صدای نفسهاتون دلنشین ترین صدای دنیاست

 زیباترین لحظه ها بودنتون در کنارمه

پس همیشه همیشه کنارم بمونید


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
27 آذر 91 1:37
سلام تبریک میگم
عمه ی بابا
2 دی 91 7:37
سلام
باز هم مدرسه عمه دیر شد! سالگرد ازدواج پرمهرتون فرخنده و خجسته باد. روزهایی طلایی تر از گذشته پیش رو داشته باشید.

ممنون عمه جون
nafiseh
3 دی 91 23:41
azizam mobarak bashe . . . roze kheili khobi bod be man ham kheili khosh gozasht


ممنون گلم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
8 دی 91 16:16
تبرییییییییییک گلم