زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

سفرنامه کیش ۱

1390/12/27 1:46
نویسنده : مامان فهیمه
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر نازنینم

بازم با تاخیر اومدم دلم میخواست همون جمعه گذشته که از کیش برگشتیم بیام و خاطرات خوشمونو برات بنویسم ولی حسابی سرگرم خونه تکونی بودم و وقت نکردم الانم فکر نمیکنم بتونم تمام خاطرات رو بنویسم ولی سعی میکنم طی چند پست سفرنامه کیش مونو بنویسم

خدا رو شکر سفر خیلی خوبی بود مخصوصا اینکه از اول مهر به دلیل مشغله درسی و کاری بابایی فرصت پیش نمی اومد سه تایی باهم باشیم و لذت ببریم ولی این سفر فرصت خیلی خوبی بود که ۴روز تمام لحظات کنار هم باشیم و از بودن در کنار هم لذت ببریم مخصوصا اینکه تو کیش آرامش خاصی برقراره و هوا هم خیلی عالی بود و خلاصه همه چی دست در دست هم داده بود تا ما با کوله باری از خاطرات خوش برگردیم، خدای مهربون به خاطر همه چی ممنون.

فعلا چند تا عکس میذارم و ایشالا جزئیات سفر رو تو پستای بعدی میذارم

زهرا کنار ساحل زیبای مرجان

زهرا در شهر زیر زمینی کاریز

طاووس محو زیبایی دخمل خوشکل ما شدهلبخند

 

تصمیم گرفتم یه عکس سه تایی بذارم اگه دوست داشتین ببینین به ادامه مطلب برین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نفیسه
27 اسفند 90 7:48
سلام . چه عکس سه تایی نابی !!! از خونه تکانی خسته نباشی امیدوارم سالی پربرکت و پر از خوشی همراه با سلامتی را تجربه کنید
عمه ی بابا
6 فروردین 91 9:07
وای!!!!!!!!! چقدر عکس سه نفرتون خوشگل شده!! بالاخره من بعد از مدتها فرصت کردم بیام اینجا و عکس های دختر نازمون رو ببینم. امیدوارم همیشه به سفر و خوشی بگذره. فکر کنم باید سفرنامه تو سفرنامه بنویسی چون سایت دختر از وقایع زندگی خیلی عقب تره!!
مامان آرینا موفرفری
7 فروردین 91 1:36
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید.
lمامان چند فرشته
21 فروردین 91 0:58
سال نو مبارک میگم فهیمه جون عکسا بر گرفته از فیلم بابا لنگ دراز نبودخیلی فیلمی