زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

زهرا و درخت پرتقال91

1391/9/2 19:42
نویسنده : مامان فهیمه
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرتقال کوچولوی مامان!

پارسال چند تا عکس خوشگل با درخت پرتقال گرفتی که تو ویلاگت گذاشتم امسال دوباره چند تا عکس گرفتی با همون درخت وهمون لباسا! البته یه کم برات کوچیک شدن ولی میخواستم عکسا جالبتر باشهلبخند

زهرا و درخت پرتقال 90

زهرا و درخت پرتقال 91!! دخترم زیاد بزرگ نشدهناراحتگریهآخه ازبس بد غذایی عزیزم

 

ایتم لینک عکسای 90  http://dordone.niniweblog.com/post27.php

زهرا در حال ناز کردن برای مامان احترام(که طبقه بالا هستن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین زهرا
17 آذر 91 1:55
به نام خدا
سلام
دلت میاد دخترت این همه بزرگ شده!!!!
واااااای چه ذوقی کردم با این درختتون...
آخه ما تو اهوازیم و تابستونا هیچی زنده نمیمونه حتی آدماش خدا رحمت کنه مخترع کولرو...
من مامان زهرا هستم متولد اردیبهشت 89
ازت خوشم اومد لینکت کردم تو هم اگه دوس داشتی لینکم کن...

سلام
ممنون از محبتتون با افتخار لینکتون کردم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
8 دی 91 16:17
جانم عزیزم با اون خنده شیرینت