زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

نظرات (6)

مامان محیا
19 آبان 90 7:19
زهرا خانم خوشگله!چقدر صورتی بهت میاد!

ممنون خاله جون بوس برای محیا جون


مرضيه
19 آبان 90 18:49
سلام گلم.عكساي قشنگي از زهرا گذاشتي.از طرف من زهرا خوشگلو ببوس.

سلام ممنون چشم حتما

هدی
21 آبان 90 17:54
قالب حدید مبارک این عکس عــــــــــــــا لیه


ممنون عسیسم هدی جون زود زود بیا خیلی دلمون برات تنگ شده
عمه ی بابا
23 آبان 90 16:55
قالب جدید زیبا و زمستونی است. قراره فصل به فصل عوض بشه؟ خوب پس پائیزی که من خیلی دوسش دارم چی شد؟
قربون اون لبخند زیبا و چشمای خوشگل بشم من. با اون تل و گل سری که هر روز به رنگی و شکلی درمیاد و این دختره باهاش عشوه میاد.

عمه جون خیلی گشتم ولی قالب پاییزی خوشگل پیدا نکردم ولی بازم به خاطر شما عوضش کردم حالا اینو دوس دارین؟؟

الهام
26 آبان 90 12:26
سلام...........
به به.......گل بود به سبزه نیز آراسته شد....












واااای یه عالمه ممنون