زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

فرشته کوچولوی خدا

گز آرامش بخش گریه های شبانه زهرا!!!!!!!!!

1390/7/5 12:32
نویسنده : مامان فهیمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش طی تلاش فراوان بابایی و مامانی ساعت ١٠ شب خوابیدی و ما کلی ذوق کردیم که دیگه داری یاد میگیری شبا زود بخوابی و صبح زود پاشی تا اینکه ساعت حدود یک ربع بود که باصدای گریت بیدار شدیم هر کاری کردیم آروم نشدی و فقط به در اشاره میکردی و میخواستی بری بیرون!!!به ناچار بغلت کردم و با بابایی رفتیم تو کوچه یه کم راه رفتیم و برگشتیم تو خونه که دوباره شروع کردی به گریه کردنو عمه اینا رو بیدار کردی یه دفعه دیدیم عمه داره میاد پایین و یه گز تو دستشه تا چشمت خورد به گز آروم شدی و نشستی تا  برات بازش کنم گزتو خوردی و خوابیدی!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

من:عمه
5 مهر 90 22:14
سلام همون دیگه بچمون میخواد نشون بده اصفهانیه و عاشق اصفهان!


سلام عمه جون مهربون
آره دیگه آخه دخترم به عمش رفته

عمه ی بابا
9 مهر 90 8:48
می گم من اگه جای شما بودم یه خورده از اون گز رو می فرستادم آزمایشگاه خدا را چه دیدی شاید یه چیزی توش بوده این روزا آدم به چشماش هم نمی تونه اعتماد کنه چه برسه به خواهرشوهر

وااااااااای راست میگیدا چطور به ذهن خودم نرسیده بود
خدا رو شکر این بار به خیر گذشت دفعه بعد هواسمو جمع میکنم