زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

پس لرزه های تنبیه دردسر ساز....

1391/10/7 23:48
نویسنده : مامان فهیمه
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ووروجکم

دیشب وقتیکه من در حال نماز خوندن بودم مکالمه ای بین شما و بابایی رد و بدل شد که باعث شد خندم بگیره و نمازم باطل بشهناراحت

زهرا: بابایی میگمااااا من شیطونی کردم منو بذار اون بالامژه

بابایی:تعجب نه بابا جون اونجا خطر داره

زهرا: من شیطونی کردم خوب...از خود راضی

بابایی : متفکر از این به بعد هر کس دختر خوبی بود میذازمش اونجا

زهرا: قول میدم دیگه شیطونی نکنمهورا منو بذار بالا

بابایی:کلافهاصلا دیگه هیچ کس حق نداره بره اون بالا

بله اینجا بود که من از خنده روده بر شده بودم و نمازم باطل شد و به کمک بابایی اومدم و با هزار کلک پشیمونت کردیماوه

(این عکس رو در حال تاب بازی توی حیاط ازت گرفتم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابایی
8 دی 91 1:19
از دست این دختر بلا که بعضی وقتا آدمو کاملا مچل میکنه
مامان مهدیار
8 دی 91 1:35
سلام

چه وبلاگ زیبایی دارید

و زهرا جون چه سیمای زیبایی دارند

خدا حفظش کنه

ماشالله انقدر این بچه ها باهوشن که میدونن چه کار کنن

با شیرین زبونیشون کارشونو پیش میبرن

مامانی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


سلام ممنون از لطفتون، با افتخار لینکتون کردم
مامان قندعسل
8 دی 91 1:41
چه حیاط باصفایی دارین. کاری کرد که دیگه اینجوری بچه را تنبیه نکنید


لطف داری عزیزم، آره واقعا
هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 7:45
*سلام ، امیدوارم روزگار بر شما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
عمه ی بابا
8 دی 91 13:52
خیلی با حال بود
تا شما باشید دیگه از این نتبیه های دردسرساز اجرا نکنید


مامان مهدیار
8 دی 91 16:36
سلام فهیمه جون

به جمع دوستان ما خوش اومدی

ما تهران زندگی میکنیم اصالتن هم یزدی هستیم این شیرینی رو هم از همسایه ی مامانم یاد گرفتیم همسایشون قزوینی هستن

فهیمه جون خوشحال میشم آپ کردی خبرم کنی



مامان ریحان عسلی
9 دی 91 19:51
سلام وای از دست این وروجکها خدا حفظش کنه خیلی بلا هستن