زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی خدا

روزهای زیبا در کار تو

1392/3/21 15:29
نویسنده : مامان فهیمه
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دخترم

ببخش که دوباره دیر اومدم مشکل اینترنت خونمون هنوز حل نشدهآخ

این روزا واقعا شیرین و خوردنی شدی کاش کاش گذر زمان آرومتر بود تا به اندازه کافی از بودنت لذت میبردمقلب

اولین خبر اینکه متاسفانه علی رغم میلم موهای قشنگتو کوتاه کردیم چون اصلا همکاری نمیکردی نه شونه میزدی نه گل سر میزدی و تصمیم گرفتم برای کاهش مشاجرات بینمون موهاتو کوتاه کنمناراحت

اینم چند تا عکس با موهای بلند و زیبا:

اینجا هم دخملم عروس شده بودبغل

 

دخملم با موهای کوتاه:

اینقدر شیرین زبون شدی که همه میخوان بخورنت

چند روز پیش اومدی بغلم کردی و میگی "خدایا شکرت که این مامانو به من دادی" ماچ بغل

دیشب عمه خیلی خسته بود و میخواست بخوابه بهش میگی "عمه من خییییلی دوست دارم آخه چرا میخوای بخوابی"

پریروز جیش کردی رو فرش و من خیلی ناراحت شدم بهم میگی"طولی نیست یه چیز بنداز روش تا بابا بیاد باهم بشوریم" من بازم ناراحت بودم و تو فکر که سرامیکا رو چه جوری بشورم دوباره میگی "آخه این چه کاریه که حرص میخوری حالا میشوریمش"

 

وهزاران شیرین زبونی دیگه که وقت نمیشه همه رو نوشت

تقریبا همه کلمات رو درست میگی بجز چند تا : همسایه   هسمایه   رفته بودم     رفتم بودم        رفته بودیم      رفتیم بودیم         آلبالو       آبلابو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا مو فرفری
22 خرداد 92 15:01
به به مبارکه عزیزم موی کوتاه هم خیلی به شما میاد.
مامانی خوب کاری کردی واقعا هم برای خودتون هم برای زهرا جون اینطوری بهتره منم موهای آرینا رو به همین خاطر کوتاه کردم تازه موهای آرینا فرفری هم بود
من کشته مرده این شیرین زبونی بچه هام


فرناز/ مامان ریحانه
22 خرداد 92 19:04
آبلابو کوشولو شیلین زبونی می کنی؟ الان میام می خولمت
طنین غربت
22 خرداد 92 19:04
سلاموبلاگ زیبایی داری مطالبتم جذابه مرسی به من هم سرزدی
فرناز/ مامان ریحانه
22 خرداد 92 19:04
مرضيه
24 خرداد 92 7:55
سلام فهيمه جان دلم خيلي براتون تنگ شده برا خودت شيرين كاري هاي زهرا مهربوني هاي مامانت صفاي خونتون و.. خواستم بگم هميشه بيادتونم...........
مامان قندعسل
26 خرداد 92 0:41
خوب راست میگه مامان طوری نیست مشوریش تممیز میشه مبارک موهات دختر ناز
مامان قندعسل
1 تیر 92 0:37
خصوصی عزیزم
نازنین زهرا
1 تیر 92 3:17
سلام..
یه اسفند براش دود کن... ماشالله عکسش بزرگتر می زنه...



مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 0:59
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$


فرستادم عزیزم
هدی
22 شهریور 92 18:38
عزیییییییییزم